26/10-10 ♥

-- 2010-10-26 - 20:28:34--- Allmänt --- kommentarer - 0
Men tjaaaaa på er alla !
Nu har jag precis kommit ut ur duschen & har musiken på såklart! Efter skolan åkte jag hem till Victor och träffa han. Myssss '
gud vad kallt det börjat bli asså, o för två dagar sen var det bara, 24 DAGAR KVAR TILL JULAFTON! Kan ni fatta det? Inte jag allafall.. Vad önskar ni er i julklapp då? Jag önskar mig massa saker, mest smink & pengar såklart !<3
På fredag efter skolan drar jag & pappa till värmland och träffar Jessica :)) Åker hem på måndag eller tisdag, först åker jag till karlstad sen åker jag vidare till örebro :)
Nån som vill träffa mig på lovet? :)
men nu ska jag lyssna klart på musiken o lägga mig tror jag, grymt trött !
men pussssssss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0